la-di-daah...

Rapporten om Kristina Neros avhandling godkändes, idag skickade jag in etnografi-papret *hoppas hoppas hoppas*, och inser att jag borde sätta mig med antingen loggboken eller filmanalysen.
Kvar att göra på höstterminen:
  • Filmanalysen (fixa referenser och gör texten vetenskaplig)
  • Loggboken till Åsa (I princip hela kvar)0
  • Folkmords PM'et (Lite titlar kvar och en sammanfattning)
  • Case Study MMK (Inte påbörjat, en ide som kanske funkar)

För vårterminen är det inte mycket att göra. Jag håller mig inom tidsramarna och ser till att uppgifterna kommer in i tid, sköter det jag ska och leker trevlig student. Skickade i torsdags in introduktionen till en uppsats i Engelsk Kommuniation, ska sätta mig med den introduktion jag ska respondera på på tisdag. Jag skickade även in uppgift 2 i kreativt skrivande kursen natten mellan torsdag/fredag, och ska ge respons på fem andra texter innan... toorsdag, tror jag det är. I better check that out. Sen är det inlämning till lärarna senast 21/2, vad jag minns. Jag missade lektionen i Kreativt gestaltningsarbete i torsdags och får således försöka skriva en bock i loggboken och hoppas på att det jag missade inte var vitalt i mitt fortsatta liv.
C-uppsatsen skrämmer mig lite dock. Eftersom jag inte "får" börja med den förrän jag är klar med höstens grejer (i alla fall filmanalysen och loggboken) så blir det mindre och mindre tid att jobba på.

Annars är det lugnt. Jag städar och har mig och hittar delar av mitt rum som jag inte sett på två år drygt xD Och får ont i tänderna för att jag äter gelegodis xD Meeeen jag överlever. Och jag har ätit middag varje dag den här veckan! *glad* Och imorgon blir det rester, men det kan jag leva med ^^


Jag är vid liv, kort sagt, och ska försöka fortsätta med det. Mitt odramatiska liv goes on!

Ato de, minna!
Take care ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0