Examinationsdags

Så efter att ha stressat med uppsatser and all i två veckor är det alltså dags att skörda frukterna av mitt arbete. De två uppsatser som jag skrivit examineras båda idag.

Faktum är att den ena redan har blivit examinerad. Min gamla uppsats - från förra året som aldrig blev klar i tid då - har redan gått upp, fast den skulle gått upp först vid halv två tiden i eftermiddag xD Allt krångel och strul som jag orsakade mig själv och klassen löstes genom att ingen uppsats utom min togs upp på seminariet O_o Ingen av uppsatserna var redo för uppsatsseminarie enligt handledarna och satte oppositionsseminariet som ett handledningsseminarium istället. Så jag var klar vid tio och kunde något förvirrat springa iväg med mina retuscheringar och formaliafel som ska ändras.  Det hela innebär att istället för att vara sen till opponsitionsseminare 2 som jag trodde att jag skulle bli så är jag nu två timmar för tidig O_o

Så här sitter jag mol alena i forumhusets cafeteria och väntar på att klockan ska närma sig tolv.
Hungrig är jag också. Mutter. Kanske borde köpa mat i lunchrestaurangen här i forumhuset men jag vet inte om jag vill lägga pengar på mat xD Problemet är väl att jag bara har två mackor i övrigt och på typish tolv timmar kanske mackor inte riktigt räcker... Fail.
Ah well... det löser sig sa mannen som sket i badbassängen.

Nu kom Björn! *lycklig* Så nu är jag inte mol alena längre :D

En uppsats kvar, en uppsats kvar, en uppsats kvar...*mantra*

Enjoy!
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0