Random kladd

Ohiyo.

Jag borde skaffa mig fasta dagar jag uppdaterar den här på *suckar* Så får jag kanske lite struktur i det hela.
Nevermind, vi får se vad som händer xD

Sista lektionen för året är slut (igår) och det är dags att packa sig hemåt. På grund av väderkaoset blir det troligen tåg som gäller, och jag är inte säker på om jag ska åka hem idag, imorgon eller på lördag. Men det ger sig. Jag har börjat packa nu på morgonen (go me!) så det är inte omöjligt att det blir tidigt imorgon. Beror på hur mycket jag får gjort - och hur fort det går - i eftermiddag.

Nu ska jag till Linde och hälsa på mina barn ^^ Mina fyror *lycklig* som i och för sig inte längre är fyror, men ändå! Det ska bli intressant att se vad som blivit av dem sen jag hälsade på i våras.
Sen när jag kommer hem... så behöver jag nog egentligen packa vidare, och göra i ordning mina kläder som står över hela rummet i kassar efter att ha blivit tvättade. Det jag inte använder ska jag antagligen börja packa ner i påsar efter jullovet i väntan på flytt till sommaren... (hjälp jag flyttar till sommaren!! O_o )

Sen... sen måste jag börja fundera på hur i helvete jag ska fixa alla uppgifter som är kvar i skolan.

Tankeknåp för mig. Men nu blir det en sista vända i lägenheten innan jag ska till bussen xD Problemen får tas senare *ler snett*

Ato de, minna!
Take care ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0