Så lurades även jag in i fällan

"Blogg" tänkte jag... "det är onödigt och fånigt"
Men men... vi faller alla allteftersom XD
Join the world of bloggers! We got pointless jokes and sometimes cookies!

Läget i Örebro är som det ska antar  jag. Lugnt och fridfullt och ganska trist XD Som det ska vara. Man sitter hemma på kvällarna, spelar lite rollspel, läser lite böcker, skriver lite läxor... Jag som är värsta innesittaren tycker ju inte om att springa på barer och puben och sådana där saker heller, utan tar det hellre lugnt hemma med mitt internet.
Alltid lika kul ^^

Hah, jag har en blogg XD

Idag fixade vi (Jag och Ida) ihop våra uppsatser till skolan så vi fick det gjort. Det känns... väldigt bra. Gudars vad jag flummade mig igenom det, men men... med exakt 2800 ord var jag 200 ord från gränsen *grins* Snyggt värre.

Take care everyone.
Nu ska jag nog sova, ska upp tidigt imorgon och jag är inte helt pepp på sömnbrist en vecka till.
På Fredag kommer Elisabeth och jag är... helt jävla thrilled ^^

Yey ^^!

Kommentarer
Postat av: Xhakhal



Så... så... rosa! O__O

2008-09-18 @ 19:57:19
URL: http://verdokai.deviantart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0