dagen som idag

Yeeey...!!!
Fick besked från LADOK, och min uppsats är godkänd *lycklig* Innebärande att jag har klarat Teater/Drama 2 och kan gå vidare till teater/drama 3 i höst. Jag har fortfarande restuppgifter så min examen kan jag inte ta ut riktigt än, men ändå! Jag är - kunskapsmässigt sett - nu färdigutbildad teaterpedagog ^^ Grattis till mig!

Idag har jag pluggat, lämnat in uppgifter på min nuvarande kurs (Mobbning i lärandemiljöer 1) och skulle ha pluggat mera... istället blev det att måla lister till min brors sovrum xD Och fönsterkarmen. Det börjar se riktigt snyggt ut tycker jag.

Så nu är det sommarkurser som gäller, och jag har föreläsningar att lyssna på (får ta dem imorgon, antar jag). På måndag ska jag träffa Catta och på onsdag är det bio med Eli. Nån dag i nästa vecka ska modern, brodern och jag till Ullared - jag antar att det blir vi tre i alla fall - och... så ska jag göra klart restuppgifter. I den mån jag kan i alla fall.

Nu ska jag försöka läsa Ken Rigby (kurslitteratur) och... sen får vi se. Engelsk kurslitteratur kanske är exakt vad jag behöver xD

Sov gott hörni, och lycka och välgång till Victoria och Daniel, may you live happily ever after.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0