Seth har fått jobba XD

**12 Mars 2009**

Igår fick jag ett grymt nersving... trött, kall, osocial, gråtfärdig... Efter att ha suttit på MSN i ca tre-fyra timmar i ett närmast halvapatiskt läge där jag knappt svarade på tilltal och sa nästan ingenting på eget kommando vart det helt enkelt för mycket.
Så det blev en stunds Kingdom Hearts, se om introduktionsscenen och spela tutorial igen... och så vart det lite roligare nu när man visste fler av karaktärerna (Tex Wacka och Selphie) XD
Men ja, eftersom jag störde mig mer på spelet än uppskattade hjärndödheten det innebär så stängdes även det av och jag gick och la mig ganska snart efter det...

Imorse var inte mycket roligare. Jag har sovit bekymmerslöst, men vaknade arg och bitter och gråtfärdig en och en halv timme innan klockan skulle ringa.
Så jag sa ett definitivt "Nej!" till skola idag - Fiktiv Produktion idag, inriktning Budget - och sov ett par timmar till. Gick upp... spelade lite Guitar Hero...
Sen fick jag för mig att jag skulle rita, vilket innebar att jag fick fram mina färgpennor - och påmindes om min brist på pennfack. Eftersom jag varit runt och kollat på desamma i affärer men ratat allihop kom jag fram till att då får jag väl sy mig ett helt enkelt (något jag tänkt göra i typ... tre veckor eller något).
Sagt och gjort kom symaskinen - Seth - fram och efter lite pill och överkurs-modellerande började Linnéa sy sitt pennfack.
Nu, nästan tre timmar senare, har hon två mycket fina påsar - som inte passar varandras mått -_-' Epic fail.
Men jag orkar inte korrigera det idag... får göra det imorgon! Yeeey! ^^
Hur som helst... kanske kan sy på en liten påse på den inre...? (Innerpåsen är för liten för att passa ytterpåsen) så kan man ha sudd eller något däri *fundera*
Ja, det ska fixas och donas.
Hur som helst...

Huvudvärk hotar. Alvedon försvarar.

Take Care All!

Kommentarer
Postat av: Jenny



Det är rätt fantastiskt när kreativitet/handlingskraft inspireras av illamående och hopplöshet. Får vi se hur de ser ut sedan? :P

2009-03-13 @ 15:04:57
URL: http://xhakhal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0