A6 är trevligt

Jaha, som jag fruktade har Ida's megaförkylning/sjuka slagit till mot mig... Så huvudvärk, halsont och mje mje... Isch. Gillar inte att vara sjuk.

Har fortfarande vissa problem med att teckna/rita... men av någon anledning så blir det ändå sjukt mycket gjort.
Jag prövade på kul att rita upp ett rutmönster med fyra rutor på ett av mina A4 papper - ergo fick fyra stycken rutor i A6 format - och prövade att se hur det skulle gå om jag ritade i dessa...
Det har gått asbra, jag har fyllt två A4 papper - dvs 8 små bilder XD Yeeey för mig ^^
Dessutom - vilket jag tycker är lite underhållande - brukar jag säga att jag inte kan göra mer än kanske... säg... tre pers på samma papper för det blir inte snyggt. På första A4'at hade jag tretton personer, på det andra fjorton. I och för sig sammanlagt på alla fyra rutorna så de är ju inte relaterade till varandra men ändå...
Så åtta små bilder, komplett med bakgrund och allt... Finns för övrigt att betrakta på min DA, om det klickas här för de första fyra, och här för de sista, notis om att sidan är på engelska, liksom förklaring och beskrivning.

Mer än så vet jag inte om jag har att säga... *sträcka på sig*
Jag tror jag ska försöka laga mat eller något, har inte ätit på mer än tolv timmar. Och vårda min hals lite istället för att försöka sjunga med i låtarna på media playern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0