Final Fantasy XII

** Tisdag 16/9 **

Efter att ha införskaffat ett begagnat ps2 till vettigt pris fick jag så äntligen fortsätta på mitt j-a FFXII som jag (mamma) köpte i början av sommarn nån gång XD
LYCKA!!

Idag såg vi på mer Bröderna Fluff, och har nu halkat in på säsong 2, med Barbroo istället för Baloo... något jag inte tyckte om riktigt. De la in femtioelva hockyskämt det första avsnittet och seriöst... även dåliga skämt har en gräns till när de går över och blir tråkiga.

Annars då? Varit ute och handlat lite grejer, typ.. bröd, handkräm och andra såna där onödiga grejer som man får för sig att man behöver när man egentligen klarar sig utan det XD
Nåja... Sömn, alltid lika trevligt...

Sussa gott ^^

** Onsdag 17/9 **

Gäsp! jag är dyngtrött... Datorn har inte varit snäll med mig idag och jag tror den lever på nåder just nu - förhoppningsvis hinner jag skriva färdigt det här innan datorn lägger av helt.
Jag lyckas ju inte skriva typ... långa inlägg XD För jag orkar inte med det antar jag... men det funkar ändå enligt mig, och det är min röst som räknas XP

Idag har jag blivit introducerad för spelet Guitar Hero, och man kan väl säga att ehm... det vart väldigt kul XD (Egentligen spelade jag det redan igår, men idag fick jag lite mer insyn i det eftersom jag typ... provade lite mer) och under middagen - bestående av blodpudding, bacon och nån äggröra Ida gjorde som blev väldigt intressant (men salt) - såg vi på X-Men 2... en film jag tycker är helt okej. Bortsett från några småsaker som gör mig vagt illamående.
((Vi kan nu även skryta med att vi istället för soffa har en divan XD Mitt fel ^^' ))
Obehagligt nog satt jag och frös som en galning under typ... hela kvällen, vilket jag tar som en möjlig släng av kommande förkylning - helt underbart när Elisabeth och Kim ska upp i helgen -_- Antagligen har den något med min nu kommande "lingonvecka" ((vilket fult ord egentligen... lingonvecka... usch, nej, inte trevligt ord. För börja kalla dem mina röda dagar helt enkelt - eller vad är det för fel med att rätt och slätt säga mensvecka? Tar ni anstöt av det? Jag tycker det är ruskigt simpelt att säga så, alla vet vad man menar men vissa blir grymt förorättade. Till alla er förorättade; LINGONVECKA säger jag bara! ))
Men det går över.

Åh! Glömde berätta om föreläsningen igår, den var helt underbar! ^^ Vi hade föreläsning om studieteknik och det var typ... väldigt ruskigt intressant.
Merkurius, Venus, Jorden, Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus, Pluto
Och han var så söt, han som föreläste... men det tycker ju jag om de flesta så man kanske inte ska bry sig när jag säger saker längre XD
Hur som helst fick jag (vi) några bra tips som jag tänker prova...
"... läste Harry Potter 7 på 43 minuter."
Och jag tyckte jag läste snabbt Oo!
Imorgon lektion mellan 13-16, sen till Studentkontoret i Brickebacken för att klaga på vår läckande toalett och vår brist på tvättstugekort. Ska försöka komma ihåg att ringa Telia också - jag tror inte de blir glada på samtal vid halv ett - ett på natten -_-

Heh, köpte ett nytt tv-spel också... Final Fantasy X. Jag menar, Ida och jag går på Game och så snubblar man över det... Jag kunde inte motstå ^^' Ida drog tag i Final Fantasy X-2, och så var det grymt söta samtalet med expediten igång.
Ja, seriöst!! Det första expediten säger när jag lägger upp FFX på disken är  "Bra smak!"  och mer behövdes inte för att få igång ett samtal om FF-spelen som vart riktigt intressant ^^

Och Kajsa, min kära lilla vän... Den här nya versionen med alla som springer runt i skolan och förhållanden där vi aldrig har haft dem förut... det kommer bli sjukt intressant, tror jag XD Om inte annat får vi GÖRA det intressant ;)

Nåja...
Sov gott alla. Vi höres.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0