Hjärnkontoret har semesterstängt

Ni vet såna där saker som folk brukar kunna säga är sunt förnuft och vettigt resonerande? Tja, jag tror inte jag tänker räkna in att läsa Stephen Kings Jurtjyrkogården till klockan tre på natten bara för att man "vill läsa den till slut" i de sakerna. Faktum är att det är en riktigt j-a korkad idé. Uppenbarligen är herr King lika bra på att skrämma mig genom lyrik som de flesta är på att skrämma mig genom film, vilket är något... fascinerande.
Så ja... nu väntar jag bara på att jag ska sluta få de bok-relaterade skräckscenarierna ur huvudet så jag kan agera som mitt vanliga, (o)normala jag igen. Å andra sidan har jag fortfarande inte slutat hoppa högt när jag hör någon knarra oväntat så jag borde inte räkna med snabb lindring precis.
Ni som vill kan ju ta den här utläggningen riktigt positivt; det är en bra recension rent bok-kvalitémässigt. Jag brukar inte bli rädd för böcker.

On another note så har vi i Örebro ca drygt två decimeter snö, vilket är lagomt roligt. Jag är inte glad. Avskyr det här vita slabbet.
Och jag ska skaffa ID kort... idag... förhoppningsvis. Var till polisen i onsdags men hade inte pengarna då - klantstämpel på mig, ja - men idag ska det vara lugnt.

Usch nej. Ska till skolan om en halvtimme och har en hel del kvar att göra. Mjurr.

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0