Darling I do

Ang. titeln; Nej jag har inte tänkt gå och gifta mig, men låten "Darling I do" med Lucy Schwartz och Landon Pigg går på repeat på Spotify just nu, efter att ha hört den som soundtrack till Shrek 4 ^^ Jag har en sweet spot för Shrek musiken alltså xD
Bara appropå det:
Lucy Schwartz – Darling I Do (spotify url)

Lucy Schwartz – Darling I Do (http link)


Så ja... julen är över och vi går mot ljusare tider, med ett litet mellanspel med nyår. Vad ska ni göra på er nyår? Här blir det hemmasittande med god mat och trevligt sällskap (föräldrar, bror och morfar, mest troligt) som vanligt ^^ Det blir också att se på andras raketer - onödigt att köpa egna - och ja, vad vore nyår utan nyårsskrik? Så det kommer det med, mest troligt.
Angående julklappar fick jag några sådana. Bidrag till min körkortsbudget, en kalender (som jag fick välja själv i år för att undvika tidigare års missförstånd), stekpannor (YAY!), en bok (Ordförrådet - verkar grymt kul!), presentkort på både SF Bio och IKEA, en dikt/sång bok med Bellmans sånger, klistermärken med kattor på (av Catta, mycket passande xD), ett Bleach halsband (I LÖV!) och eftersom jag inte har alltid rakt framför ögonen så har jag säkert glömt nåt. Hur som helst så var det på det hela sammantaget en mycket trevlig jul och jag tillbringade juldagen med att försöka hjälpa till att koppla in Emils TV som HAN fått i julklapp xD Ungen.

Inatt drömde jag för övrigt att jag skulle gifta mig. Det var läskigt.

Jag blir bättre på att rita!! Jag är lycklig ^^ Okej så ja, jag är ganska chill med mina kunskaper i teckning EGENTLIGEN men visst gillar jag att se att jag utvecklas ^^
Senaste WIP'n:




Så saker går framåt... jag har ingen aning om vad jag egentligen ska ta tag i först, eftersom jag fortfarande är efter med en del uppgifter, och tekniskt sett borde jag börja med teater-kurserna eftersom... well... jag behöver dem för att gå vidare till uppsatsdelen i vår, men det är så lagom lätt när jag nu finner mig utan böcker - IGEN.
Dålig planering från min sida, ja.

Vad finns mer att säga? Sup inte ner er på nyår! Dålig ide, dålig ide!

Så! Gratis japanska lektion coming your way ;)
Ima, watashi wa otooto mo tebi-gamu o shimas!
Ato de, minna!*


Och på svenska?
*Nu ska jag och min lillebror spela tv-spel!
Ses sen, allihop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt med fina presenter tjoho ^__^



WIPen ser skitfin ut!!! Och det är roligt att höra att du är glad för dina framsteg ^__^



Nyår blir alkohol-löst för min del, om jag inte smuttar på vinet men jag tror att det räckte förra året :P Vin är inte min grej :P



Grått Nytt Hår på dig! ^_^

2010-12-30 @ 22:02:47
Postat av: Previous: Postat av Luinathiel :P

---

2010-12-30 @ 22:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0