Och livet gick sin gilla gång

Sommaren är nästan slut, eller sommarlovet i alla fall. På söndag är det hemfärd till Örebro. Lillasyster sticker till Abrå imorgon för att sedan fly landet till varmare breddgrader med Liv, ha det så kul tjejer!
Själv har jag tentor på lördag och pluggar lite japanska för att försöka klara dem. Det är väl verben och grammatiken som är jobbigast (vad konstigt, det är nämligen exakt det mina två tentor går ut på, GASP!).

Så, vad händer i övrigt... jag ritar fanart, mest på Sailor Moon animen, och funderar på om jag ska köpa mangan på japanska från SF-bokhandeln. Jag skriver en hel del, lite här och var, tyvärr inte på skoluppgifter. Jag tittade på kurslitteratur till höstens kurser och kom upp i 2000 innan jag hunnit igenom hälften. J-a böcker.

Utöver detta händer inte så mycket. Jag är mest hemma och velar runt med internetet, och känner att jag borde ta en break från sagda nätverk.

Ah jo, jag har en arbetsintervju också, två kanske. Det kan bli skönt att få lite extrapengar.

More than that? No, not really. Jag var på The Studio häromdagen och blev fotad.






Sen har jag nog inte mer att säga tror jag. Livet går vidare.
Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0