Sjuk och glåmig

Mje. Hon är... tio i åtta på morgonen och jag har tydligen på något vänster ändå vant mig vid att gå upp när klockan ringer eftersom jag ändå var uppe vid sju... detta trots att jag visste att jag inte skulle gå till skolan idag, eftersom jag inte är helt hundra, samtidigt som Ida inte mår bra alls.

Tekniskt sett har jag inte så mycket mer att skriva... Jag skissar lite här och var på olika karaktärer, vissa som inte är placerade än, och det är väl trevligt... Eftersom jag är ganska glad i random characters just nu så är det skönt att veta att det går att göra.
Samtidigt är Abel en mycket trevlig karaktär att rita, han är så enkel ^^
(( Abel -> [link] ))

Mer än så har jag nog inte att säga... ha det kul på länsteatern, klassen, ett korsförhör kommer på måndag. ;)

Take care all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0