Övergiven

Inte särskilt XD
Ida drog iväg till hemlig ort för att fira tre år med Kim, så... I am alone.
VIlket gör mig lite förvånad över hur produktiv jag varit idag ^^ Efter att ha kramat Ida hejdå imorse lyckades jag i och för sig somna om och sova lite längre än jag tänkt, men jag har fortfarande hunnit med att boka tvättid, gå till affären (fyra affärer faktiskt; Willy's, Coop, ÖoB och lokala Coop här hemma), gått en halvmil, gjort pepparkaksdeg samt sallad på Linnéa vis ^^

Egentligen skulle jag ha pluggat också, men det... blev inte av.
Jag är faktiskt väldigt glad att sjukan börjar lägga sig. I dess ställe har jag iofs fått mens och besök av Jack The Ripper gone Wild and Crazy, men jag kan gå och jag har lett väldigt mycket ^^
Så jag är positiv idag ^^

Nu... är klockan lite för mycket för att det egentligen ska vara bra att vara uppe, men jaja... det... blir nog bra XD
Ska ha lite mer sallad - börjar bli hungrig igen.

Take care, people ^^

Kommentarer
Postat av: Jenny



Pepparkaksdeg och sallad? XD Bästa kombinationen ever.



(I know, I know, but still...)

2009-03-22 @ 07:00:40
URL: http://xhakhal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0