Det kan väl bli kul :)

jag har blivit en hejade på att uppdatera den här, inte sant?

Först ut, nöje. Stal från AK's blogg och ska förhoppningsvis ge mig någon minuts underhållning:

Skriv ditt namn på fråga ett och fortsätt svara på resten av frågorna med första bokstaven i ditt eget namn. Pojk/flicknamnen får inte vara ditt eget.

1. Vad heter du? Linnéa
2. Ett ord på fyra bokstäver: Lins
3. Flicknamn: Linda
4. Pojknamn: Linus
5. Yrke: Lagerarbetare
6. Färg: Lila ^^!
7. Klädesplagg: Linneklänning
8. Mat: Lasagne
9. Sak i badrummet: Linsvätska
10. Plats/stad: Landvetter
11. En orsak att vara sen: Länstrafiken
12. Något man skriker: LOOK OUT!
13. Film: Livet
14. Något man dricker: Liniment. Ehm... kanske inte. Läsk ^^
15. Band: Lordi
16. Djur: Leopard
17. Gatunamn: Lagarevägen
18. Bil: Land Rover
19. Sång: Live and let die
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Limbo


På sjukdomsfronten?
Jag ser fortfarande dubbelt lite då och då och lite till och från har jag folk som sparkar mig i huvudet eller borrar i det eller så, men levande är jag - än så länge. Jack the Ripper är dessutom tillbaka så jag får väl vara tacksam om jag inte kreverar av smärtan. Fötterna är smärtfria i alla fall! Det trodde jag faktiskt inte efter glas-kross olyckan vi hade för några dagar sen (ett glas åkte i golvet och splittrades i väldigt många bitar)
Hur som helst är det som det är och jag hoppas folk är glada ^^

Och Malin kommer hit! *lycklig*

Kommentarer
Postat av: Jenny



1. Vad heter du? Jenny

2. Ett ord på fyra bokstäver: Jazz

3. Flicknamn: Jezebel

4. Pojknamn: Jack

5. Yrke: Jägare

6. Färg: Juniper green (I've got that pencil!)

7. Klädesplagg: Jumper

8. Mat: Jell-o!

9. Sak i badrummet: jasmine and Henna Fluff Juice! http://www.lush.se/2687%20Jasmin.html

10. Plats/stad: Jersey

11. En orsak att vara sen: Jitterbugg

12. Något man skriker: JÄÄÄVLAR!

13. Film: Jedins Återkomst! ... jag menar. Jailhouse Rock.

14. Något man dricker: Juice. Helst äpple.

15. Band: Jord.

16. Djur: Järv

17. Gatunamn: J A Fagerbergs Väg

18. Bil: Jaguar

19. Sång: Jailhouse Rock

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Jitterbugg!





(för jag ville göra dem NÅGONSTANS...)

2009-03-20 @ 05:45:29
URL: http://xhakhal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0