Hemgång

Så, så ska man hem då... det lär bli roligt. En tom lägenhet som troligen är full av damm och skit... och så ska det packas och stuvas och jag ska till banken och panta lite fler burkar och sen ska jag försöka komma på hur i hela helvete jag ska överleva den här månaden.
För att inte tala om de ännu inte skriva arbetena. Jag blir lite trött på mig själv, men jag får väl sitta med det i helgen då. Jävla skit.


Annars? Nej inte mycket händer, och det är problemet. Modern och jag har kört ihop oss ett par gånger och det är flertalet gånger jag funderat på att bara sticka tillbaka till Örebro för att slippa allt. Men samtidigt är jag fortfarande väldigt kär i Göteborg så jag kan inte riktigt bara... ah well. Never mind.


Låtom oss alla ta sake tills vi spyr och sen krascha under ett bord. Ja. Det låter bra.
Och nudistlägret i Italien är väldigt lockande nu, Eli...

Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0