Tågresor tågresor...

Så var det dags igen. Tio över tre går tåget, sen är det en vecka i Göteborg X3!! Eller, det är lite fel sagt; onsdag, torsdag plus måndag tisdag NÄSTA vecka i Göteborg. I helgen ska familjen och mammas släkt ner till Ekenäs Gården i Kivik och bara mysa ihop ^^ Det ska bli väldigt skönt... så länge sen vi umgicks allihop...

Solen har kommit till Örebro. De senaste dagarna har min kära rumskompis fullständigt lapat i sig solen i stora doser ute på balkongen, efter att ha rengjort stolarna som stått där sen i höstas XD
Själv gömmer jag mig, japp. Tycker inte så fasligt mycket om sol egentligen.... för mycket ger mig huvudvärk och även om min mor alltid, varje år, klagar på att jag är likblek och att 'du blir ju brun om du bara är i solen!' är det inte precis som om jag blir mer motiverad att gå ut i någon slags sol överhuvudtaget. Sen stämmer det - jag BLIR brun... efter att ha varit röd. Men ja... vi får se vad som händer i år. Kanske gör en wendelsberg och får lite sol i alla fall? Svårt när alla de där förbannade getingarna snurrar runt fötterna på en.

Snart är det ett år på Öru. Hjälp! Jag har snart bott hemifrån i ett år O_o! Fast det stämmer inte riktigt heller, eftersom jag ska bo hemma i Göteborg i sommar medan jag jobbar och försöker ta körkort, vilket kommer bli både väldigt roligt och mindre roligt. Men jag får i alla fall något gjort.
Innan dess ska B-Uppsatsen vara klar, haha säger jag bara.

Take care all. Frukost och packa det sista, sen bär det av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0